SERVICES

Hos Mini Events tilbyder vi følgende services:

SERVICES

Hos Mini Events tilbyder vi følgende services: 

COCKTAIL CATERING

Skal du holde en stor fest, en fødselsdag, et bryllup eller en firmafest?

Vi tilbyder professionelle barløsninger, der løfter stemningen og sikrer lækre, kolde cocktails til dine gæster, natten lang!

Hvorfor hyre bartendere til din fest?

Ved at hyre en professionel barløsning, med erfarne bartendere til din fest, får du mere end bare en bar. Du får bartendere der brænder for deres fag, ved hvordan man skaber en stemning og sørger for at dine gæster får friske cocktails af høj kvalitet. Vi sørger for alt det praktiske med at mixe drinks og holde styr på baren, så du kan fokusere på at nyde din egen fest!

Cocktailbar
Den stilfulde cocktailbar i dit eget hjem, vi bringer festen og baren til dig, med professionelle bartendere til at mixe lækre drinks til din fest.

Mobile barløsninger 
Fleksible barløsninger, der kan tilpasses både indendørs og udendørs arrangementer.

Bartendere og servering 
Dygtige og erfarne bartendere, der yder hurtig service og kan servere din cocktail med kærlighed.

DEN NEMME LØSNING (Kun 249,- pr. kuvert)

Gør din fest til noget helt særligt, hvor du ikke selv behøver løfte en finger! 

”Den nemme løsning” er vores mest populære pakkeløsning, fordi der er sørget for alt.

Hvad du får: 

  • Fri bar i 4 timer, med 6 forskellige cocktails du selv vælger
  • Et skræddersyet cocktailkort der passer til dit tema
  • Al spiritus, opblanding, isterninger, glas og sugerør, samt den rette garnish til dine cocktails
  • En mobilbar der passer perfekt ind i festen
  • Professionelle cocktailbartendere, som sørger for den bedste service og god stemning


MINILØSNINGEN
(Kun 199,- pr. kuvert)

En mere budgetvenlighed mulighed, som især er ideel til det mindre selskab eller et simpelt set up.

Hvad du får:

  • Fri bar i 3 timer, i 3 forskellige cocktails
  • Et skræddersyet cocktailkort der passer til dit tema
  • Al spiritus, opblanding, isterninger, samt den rette garnish til dine cocktails
  • Professionelle bartendere, som sørger for den bedste service og god stemning

COCKTAILBARTENDER (Forespørg for pris)

Ønsker du selv at handle, så du får præcis de produkter du foretrækker, eller har du blot en masse stående tilbage fra sidste fest? 

Vi tilbyder også at skræddersy en specifik løsning til dig, som gerne vil stå for det praktiske selv, men gerne vil have en erfaren bartender til at mixe på din magiske aften!

Hvis du blot ønsker at booke en erfaren cocktailbartender, kan du kontakte os i kontaktformularen under “kontakt”.

TILKØB (Forespørg for pris)

  • Isterninger til dine drinks
  • Cocktailglas og sugerør til din fest
  • Mobilbar for at give barstemningen hos dine gæster

COCKTAILVOGN

COCKTAILVOGN (Startpris 7500,- Herefter kuvertpris på 200,- pp.)

Vil DU tilføje noget ekstra til din næste fest? Med vores mobile cocktailvogn får du en komplet barløsning, der nemt kan tilpasses til netop dit arrangement – uanset om det er en firmafest, bryllup, rund fødselsdag, havefest eller noget helt femte.

Cocktailvognen er både enormt elegant og yderst fleksibel. Den kan opstilles næsten hvor som helst – på græsplænen, i indkørslen eller foran kontoret og fungerer som et naturligt samlingspunkt, hvor gæsterne kan nyde velsmagende cocktails og få den gode stemning.

Med vognen følger der fri bar i 4 forskellige cocktails, i 3 timer.

Dertil kan der tilkøbes flaske øl, vin og sodavand, for at give dit arrangement endnu flere muligheder! 

Hvad koster det? Startprisen for vognen lyder på 7.500kr, og denne pris inkluderer fri bar til 20 personer. Skulle I være mere end 20 personer, lyder kuvertprisen herefter på 200kr pr. person.

Er I fx 50 personer, vil prisen altså lyde på 13.500 for 3 timers fri bar i 4 forskellige cocktails. 

Vi tager os af alt det praktiske og sørger for høj service og god energi hele vejen igennem. Vi medbringer velkendt spiritus, lækre sirupper og friske frugter – alt sammen for at sikre, at hver cocktail bliver en skøn smagsoplevelse.

Book i dag – og gør dit arrangement uforglemmeligt!

Overrask dine gæster med en eksklusiv baroplevelse direkte på din lokation. Lej vores cocktailvogn, og lad os skabe fest, smag og stemning i særklasse.

COCKTAIL CATERING

Skal du holde en stor fest, en fødselsdag, et bryllup eller en firmafest?

Vi tilbyder professionelle barløsninger, der løfter stemningen og sikrer lækre, kolde cocktails til dine gæster, natten lang!

Hvorfor hyre bartendere til din fest?

Ved at hyre en professionel barløsning, med erfarne bartendere til din fest, får du mere end bare en bar. Du får bartendere der brænder for deres fag, ved hvordan man skaber en stemning og sørger for at dine gæster får friske cocktails af høj kvalitet. Vi sørger for alt det praktiske med at mixe drinks og holde styr på baren, så du kan fokusere på at nyde din egen fest!

Cocktailbar
Den stilfulde cocktailbar i dit eget hjem, vi bringer festen og baren til dig, med professionelle bartendere til at mixe lækre drinks til din fest.

Mobile barløsninger 
Fleksible barløsninger, der kan tilpasses både indendørs og udendørs arrangementer.

Bartendere og servering 
Dygtige og erfarne bartendere, der yder hurtig service og kan servere din cocktail med kærlighed.

DEN NEMME LØSNING (Kun 249,- pr. kuvert)

Gør din fest til noget helt særligt, hvor du ikke selv behøver løfte en finger! 

”Den nemme løsning” er vores mest populære pakkeløsning, fordi der er sørget for alt.

Hvad du får: 

  • Fri bar i 4 timer, med 6 forskellige cocktails du selv vælger
  • Et skræddersyet cocktailkort der passer til dit tema
  • Al spiritus, opblanding, isterninger, glas og sugerør, samt den rette garnish til dine cocktails
  • En mobilbar der passer perfekt ind i festen
  • Professionelle cocktailbartendere, som sørger for den bedste service og god stemning


MINILØSNINGEN
(Kun 199,- pr. kuvert)

En mere budgetvenlighed mulighed, som især er ideel til det mindre selskab eller et simpelt set up.

Hvad du får:

  • Fri bar i 3 timer, i 3 forskellige cocktails
  • Et skræddersyet cocktailkort der passer til dit tema
  • Al spiritus, opblanding, isterninger, samt den rette garnish til dine cocktails
  • Professionelle bartendere, som sørger for den bedste service og god stemning

COCKTAILBARTENDER (Forespørg for pris)

Ønsker du selv at handle, så du får præcis de produkter du foretrækker, eller har du blot en masse stående tilbage fra sidste fest? 

Vi tilbyder også at skræddersy en specifik løsning til dig, som gerne vil stå for det praktiske selv, men gerne vil have en erfaren bartender til at mixe på din magiske aften!

Hvis du blot ønsker at booke en erfaren cocktailbartender, kan du kontakte os i kontaktformularen under “kontakt”.

TILKØB (Forespørg for pris)

  • Isterninger til dine drinks
  • Cocktailglas og sugerør til din fest
  • Mobilbar for at give barstemningen hos dine gæster

FESTUDLEJNING

Skal du holde fødselsdag, konfirmation, firmafest eller noget helt fjerde? Og vil gerne give din fest et ekstra element, eller blot give dine gæster en nem snack?

Vi tilbyder udlejning af festudstyr, der skaber stemning og fantastiske minder!

SOFTICE MASKINE (2300,- for en dags leje)

Den ultimative dessertoplevelse med en cremet, lækker softice!

  • Softicemaskine – Nem at betjene og klar til servering
  • 10 liter softice mix – Nok til ca. 40-50 personer
  • 50 bægre og 50 små skeer – Alt du behøver for at servere
  • Levering på hele Sjælland – Direkte til din adresse uden ekstra betaling
  • Slutrengøring inkluderet

Mulige tilkøb:

  • Ekstra softice mix
  • Ekstra bægre og skeer
  • Lækkert krymmel
     

SLUSH ICE MASKINE (1000,- for en dags leje)

Forkæl dine gæster med iskolde, lækker slush ice! Perfekt til både børn og voksne.

  • Slush ice maskine – Nem at betjene og klar til servering
  • 24 liter slush ice, fordelt i 2 forskellige kamre – Nok til ca. 40-50 personer
  • 50 kopper og sugerør – Alt du behøver for at servere
  • Mange forskellige smagsvarianter – Du kan vælge 2 forskellige smage til din maskine
  • Levering på hele Sjælland – Direkte til din adresse uden ekstra betaling
  • Slutrengøring inkluderet

Mulige tilkøb: 

  • Ekstra slush ice saft
  • Ekstra kopper og sugerør

POPCORN MASKINE (500,- for en dags leje)

Intet slår duften og smagen af frisklavede popcorn – et hit til enhver fest!

  • Popcornmaskine – Nem at betjene og kan laves på ca. 1 min
  • Popcornkerner, kokosolie og salt – Nok til ca. 80 kræmmerhuse
  • 100 kræmmerhuse – Alt du behøver for at servere
  • Levering på hele Sjælland – Direkte til din adresse uden ekstra betaling
  • Slutrengøring inkluderet

Mulige tilkøb:

  • Ekstra popcornkerner, kokosolie og salt
  • Ekstra kræmmerhuse
  • Popcornbægre på 1 liter

SELFIEKAMERA (1200,- for en dags leje)

Gør din fest endnu sjovere med et selfiekamera, der sikrer alle de gode momenter og fremtidige minder!

  • Ubegrænset antal billeder
  • Alle billederne sendes efterfølgende til dig via. mail, 
  • Gæsterne kan på aftenen få tilsendt sin egne billeder via. SMS
  • Sjove rekvisitter medfølger
  • Opsætning, nedtagning og levering på hele Sjælland inkluderet

COCKTAILGLAS (15,- pr. kuvert)

Flotte og professionelle cocktailglas til baren, som fuldender barlooket!

  • Low Ball cocktailglas på 31cl 
  • High Ball cocktailglas på 45 cl
  • Martini cocktailglas på 21 cl

SERVERING

Skal du holde en stor fest, fødselsdag, en livsbegivenhed eller noget andet?

Vi tilbyder professionelt serveringspersonale til dit arrangement!

Hvorfor hyre serveringspersonale til din fest?

At hyre professionelt serveringspersonale og tjenere til dit arrangement gør hele forskellen. Vores erfarne tjenere tager sig af servering, opdækning og opvask, så du slipper for at bekymre dig om de praktiske opgaver. Vi sikrer, at alt forløber glat, og at dine gæster får den bedste oplevelse. 

Med professionelt personale kan du være sikker på, at servering og præsentation af mad og drikke bliver håndteret med omhu og elegance. 

Vores tjenere er venlige, effektive og opmærksomme på detaljerne, så dine gæster føler sig godt taget hånd om. Du kan slappe af og nyde dit arrangement uden at tænke på servering eller oprydning – vi gør det hele for dig. 

Ved at vælge serveringspersonale får du en mere professionel og stressfri oplevelse, hvor dine gæster får den opmærksomhed, de fortjener, og du får tid til at fokusere på det, der er vigtigst: at være til stede og have det sjovt!

TJENERE (Timepris på 250,-)

Professionelle tjenere, som kan tallerkenanrette, servere og afrydde efter med effektivitet og dygtighed. Disse tjenere arbejder på daglig basis med servering af 3-5 retters menuer, og har derfor erfaring med servering af tallerkenanretninger. 

Vores tjenere yder den bedste service ved maksimalt 20 gæster, pr. tjener. Har du 60 gæster anbefaler vi derfor minimum 3 tjenere.

SERVERINGSPERSONALE (Timepris på 250,-)
Serveringspersonale, som kan opstille en buffet på nydelig vis, og holde denne ren og ryddet. Til sidst afrydder de både buffeten samt alle gæsternes brugte service.
Dette serveringspersonale har modtaget kursus indenfor effektiv afrydning, og ved derfor hvordan de skal håndtere en serveringsopgave. 
Vores serveringspersonale yder den bedste service ved maksimalt 30 gæster, pr. serveringsperson. Har du 60 gæster, anbefaler vi derfor minimum 2 serveringspersoner. 

Både vores tjenere og serveringspersonale har stor erfaring med servering, og ved hvordan der skal afryddes efterfølgende. Den eneste forskel er hvilken form for servering du ønsker til din fest, derfor er prisen også den samme uanset hvilken løsning du vælger!

EVENTKOORDINERING

Skal du holde bryllup, firmafest eller et andet større arrangement?

Vi tilbyder professionel eventkoordinering, der sikrer en problemfri planlægning og en elegant udførelse på dagen!

Hvorfor hyre en eventkoordinator til din fest?

En eventkoordinator virker som den ekstra hånd, du altid mangler. Eventkoordinatoren har til formål at holde overblik over alt hvad der foregår, og planlægge alle de ekstra elementer, som du ikke selv tænker over, eller måske bare ikke kan overskue.

Gennem uddannelse har vores eventkoordinator lært at lave budget- og handlingsplaner, for at sikre at dit budget bliver overholdt, og at eksekveringen på din dag, er til perfektion. Vores eventkoordinator kan møde dig i øjenhøjde, og forstår at lytte til dine ønsker, og handle på dem. Vi har det overskud og overblik du selv mangler, og forstår at levere dine ønskede elementer, til din store dag. 

Gennem erfaring har vores eventkoordinator lært, at selve den mindste detalje har stor betydning, og at de bærende elementer skaber rammerne for selve festen. Vi forstår at indleve os i rammerne, og skabe stemningen til din fest. 

Mange tror, at det at hyre en eventkoordinator, betyder ekstra omkostninger og store udgifter. Hos Mini Events har vi faste samarbejdspartnere og mange gode ideer, som sikrer en god pris til netop din fest. Vi mener ikke, at det skal være en kæmpe udgift, at få den rette hjælp. 

Vi er med fra start til slut, for at sikre at din fest bliver noget helt særligt, FOR DIG. 

Vi har været med til at planlægge og udføre mange fester, og disse følgende scenarier er eksempler på reelle momenter, hvor en eventkoordinator var rar at have lige ved hånden. 

Scenarie 1:
Du skal giftes om 2 måneder, tiden er løbet fra dig og du kan ikke overskue at planlægge alle de små, intime detaljer og elementer. Du har selv fundet lokation og mad, men mangler ALT andet. Du finder en eventkoordinator, og på halvanden måned bliver alle de sidste detaljer stablet på benene. På dagen, har din eventkoordinator sørget for at lokalet er pyntet i forhold til temaet, at der er tjenere til at servere, og musiker til at spille under maden. Der er sørget for en barløsning med fadøl og lækre cocktails, der er dj om aftenen og et selfiekamera til at fange momenterne. Der er sørget for alt, og din eventkoordinator er selv med HELE dagen, for at sikre at det hele spiller!

Scenarie 2:
Du står og skal holde en stor firmafest, og ønsker en tovholder, som kan planlægge festen og eksekvere på dagen. Du ønsker ikke selv at skrive rundt til en masse forskellige leverandører for at indhente tilbud, så du booker en eventkoordinator til at klare dette. Eventkoordinatoren kan indhente tilbud for dig, planlægge efter dine behov og ønsker, og samtidig gøre dette til en god pris. På dagen er eventkoordinatoren med ude på jeres lokation, og sørger for at alle leverandørerne leverer det ønskede. 

Scenarie 3:
Du skal afholde din runde fødselsdag, og ved lang tid før, at det ikke bare skal være hvilken som helst fest! Der skal ske noget særligt, men du ved ikke helt hvad, og arbejder desuden en del, så det er svært at finde på ideerne selv. Dit budget er desuden heller ikke det største, men du ønsker en vejviser og personlig idegenerator, så du booker en eventkoordinator. 

Eventkoordinatoren tager dig med fra start til slut, lytter til dine ønsker, og finder løsninger herpå. På dagen er eventkoordinatoren med, og sørger for at alle elementer fungerer og aftenen forløber som du forventer. 

Prisen for en eventkoordinator, afhænger naturligvis af typen af arrangement, elementer der skal planlægges og eksekveres, mængden af timer lagt i dette og mere til. Man kan derfor ikke lave en fast pris på en eventkoordinator. 

Ønsker du at få et prisforslag på en eventkoordinator til din fest, er du derfor mere end velkommen til at sende os en mail med helt konkrete informationer om dit arrangement, samt hvad du ønsker eventkoordinatoren skal hjælpe med, og herfra kan vi sende dig et uforpligtende tilbud. 

Vi tilbyder altid en gratis vejledning/konsultation i forhold til hvor meget eller lidt hjælp du har brug for til dit arrangement, for at kunne give en retvisende pris. 

HAR DU SPØRGSMÅL?

Fandt du ikke hvad du søgte – eller har du spørgsmål til lige netop dit drømmeevent? 

Tøv ikke med at udfylde kontaktformularen, så vi sammen kan skabe det bedste event for netop dig!

Kontakt, Mini Events

Mini Events

www.minievents.dk

CVR: 45 43 85 38

E-mail: info@minievents.dk

Telefon 22 18 40 58

© 2025 | Mini Events. Alle rettigheder forbeholdes.

Vi bruger cookies til at forbedre din oplevelse, tilpasse indhold og analysere vores trafik. Ved at fortsætte med at bruge siden accepterer du vores brug af cookies.